2013. január 14., hétfő

26. rész


Reggel épp reggeliztünk, mikor Louis 7 szép borítékkal futott be.
- Srácok, öltözzünk ki! Megyünk esküvőre!- kiáltotta mikor leült az asztalhoz
- Húha, és kiére? - kérdeztem vigyorogva, mert imádom az esküvőket.
- Kim Kardishian és Kris Humphries-ra!- Louis körbeosztotta a meghívókat, aztán mindenki elolvasta.
Az esküvő 1 hét múlva lesz (hűha) Los Angeles-ben.
- Mit vegyek fel?- tettük fel magunknak a kérdést Eniivel teljesen egyszerre. Mi meg elröhögtük magunkat.
- Na jó, ez félelmetes volt. - röhögött Zayn, majd megcsókolta Eniit.
Még soha nem találkoztam Kimmel, ezért csodálom is, hogy meghívott. De hát szerintem nekik pont mindegy, hogy eggyel kevesebb vagy több vendég. Na mindegy.
- Harry!- támadtam le gyorsan mikor belépett a szobába.
- Igen?
- Milyen lány Kim?- kérdeztem. Harry elég furán nézett rám, én pedig nevettem.- Szimpatikus? Jó fej?
- Ja, persze. Tök jó fej, csak kicsit hisztis.
- Ahaaa. És hogy hogy engem meghívott?
- A barátnőm vagy. Persze, hogy meghív.- mosolygott és megcsókolt

*1 hét múlva*

Már itt vagyunk LA-ben. Úgy döntöttünk megérdemlünk pár nap szabadnapot (vagyis a fiúk), szóval itt maradunk még 5 napot.  A  szállodában vagyunk, Eniivel épp készülődünk.

Enii ruhája és sminkje:





És az enyém:



Mikor kimentünk a fiúk már indulásra készen álltak. Odamentem Harryhez és megöleltem.
- Gyönyörű vagy.- suttogta a fülembe
A szálloda előtt egy limuzin várt minket. Ezen elgondolkoztam. Kim-ék az összes vendégnek limuzint küldenek.? Hát jó.
Mikor odaértünk Cher Llyod rögtönk kiszúrt minket.
- Harry!- fogadta nagy öleléssel.
- Cher, szia!- ölelte vissza
- Hogy vagy?- kérdezte a lány
- Remekül. Te?
- Megvagyok.- mosolygott, majd meglátott engem is. - Te vagy Nicole?- vigyorgott
- Ömm... igen, én.
- Jaj de jó! Örülök, hogy megismerhetlek!- és engem is megölelt, amit picit furcsálltam mert kb. 30 másodperce ismerjük egymást.
- Én is.- mosolyogtam, Harry pedig vigyorgott.
- Szerintem öljünk le valahova.- mondta Cher. Miközben a helyünkre igyekeztünk, még jó pár sztár köszöntött minket.
A srácokkal és Eniivel helyet foglaltunk úgy kb. középen. Aztán egyszer csak bejöttek a koszorúslányok, és a pap felállított minket.
Kim gyönyörű volt, és Kris-el, nagyon jól mutattak. Remélem sokáig együtt lesztek.

Miután összeadták őket, Kim mind a kb 500 vendéghez odament, gratuláltak Kiméknek, aztán tovább.
- Srácook!- vigyorgott mikor odaért hozzánk
- Kim!- mondták a fiúk, én meg beslisszoltam Harry mellé.
- De jó újra látni titeket.- mosolygott  És gondolom ti lennétek a barátnők- nézett Eniire és rám. - Kim Kardishian, vagyis kb fél órája már Mrs. Humphries. - büszkélkedett miközben kezet nyújtott Eniinek, majd nekem.
- Enii Williams.
- Nicole Peterson- mutatkoztunk be.- Nagyon gratulálunk!- mondtuk egyszerre mindannyian
- Ohh köszönöm!- mosolygott kedvesen- Nagyon sajnálom, de nem baj ha most itthagylak titeket? Az asztalotok ott van arra!- mutatott balra.
- Menj csak, köszönjük, és még egyszer sok boldogságot nektek!- mondta Liam, Kim pedig csak kedvesen mosolyogva odament  a következő kis összeállt vendég csoporthoz.
- Akkor üljünk le- mondta Zayn, mi meg elindultunk az asztalunk felé. Mindegyikünknek ki volt már készítve egy-egy pohár pezsgő.
Zayn, Harry rögtön le is hajtották.
- Jesszus, de jól esett- mondta Harry megkönyebbülten
- Rendben van, örülönk!- nevettem
- Enii, tánc?- kérdezte Zayn egy elképesztő mosollyal az arcán, és láttam, hogy Enii rákvörös lett. Megfogta Zayn kezét és kimentek
a többi táncoló pár közé. A tánc közben Zayn adott egy csókot Eniinek.
- Jaj de édesek!!- vigyorogtam miközben ittam a pezsgőmet. Utána észrevettem, hogy Niall nagyon flörtölget valakivel.- Niall...?- szólítottam
meg, és nagy nehezen elvette a tekintetét a lányról.
. Ömm igen?
- Menj oda hozzá!- mosolyogtam rá
- Áhh még nem...- a fiúk is egyre kiváncsiabban fürkészték Niallt
- Ajj legalább kérd fel táncolni!- parancsoltam neki
- De...- próbált tiltakozni
- Nialler, kérd fel azt a lányt, vagy különben én megyek oda hozzá! Bár az elég fura lenne...- gondoltam át
- Jójó, odamegyek.- állt fel, én pedig büszkén vigyorogtam, a fiúk meg drukkoltak neki. Láttam, hogy bemutatkoznak egymásnak
aztán elindulnak a táncoló emberek közé.
- Louis, Liam, mindjárt jövünk. Nicole?- nézett rám, miközben felállt.
Kiértünk mi is táncparkettre. A fejemmel Harry vállának és úgy lassúztunk.
- Szeretlek!- suttogta nekem. Felemeltem a fejem, és szenvedélyesen megcsókoltam.  Harry aztán egy idő után elszakadt tőlem.
- Öm, ne menjünk fel a szobánkba?- kérdezte sunyi vigyorral
- Van szobánk?- KIMÉK KOMOLYAN FOGLALTAK SZOBÁK ITT?
- Persze. Naaa gyere menjünk- láttam rajta, hogy nagyon szeretné, de még kicsit húztam az időt.
- Most? Egy esküvőn?- néztem rá ártatlanul. Harry erősen a szenvedélyesen megcsókolt elég hosszú ideig.- Jó, na menjünk!- egyeztem bele
Gyorsan felszoktunk a 211-es szobánkba. Harry kulcsra zárta az ajtót és elkezdte levenni a felsőmet, közben erősen csókolt. Én az övét
csatoltam ki, ő pedig lerúgta a nadrágját. Levettem Harry pólóját is, ő pedig a ruhámat cipzározta ki. (............)



1 megjegyzés: