2013. január 15., kedd

27. rész


*Másnap*

Már le se mentünk az esküvőre tegnap. Nagyon jól elvoltunk kettesben, AZUTÁN sokat beszélgettünk, meg minden. Reggel lementünk
reggelizni, közben találkoztunk a fiúkkal is, és Eniivel... És egy másik lánnyal aki Niallel volt. Vele táncolt tegnap. Épp egy kettes asztalnál
ültek és nevettek.
- Niall becsajozott?- jött oda mellém Harry, miközben szedtem magamnak egy kis rántottát.
- Remélem. Szimpatikus a lány.- mosolyogtam
- Nekem is- fürkészte, közben sunyin felvonta a szemöldökét, én pedig beleütöttem a vállába- Jól van na- közelebb húzott magához
a rántottámmal együtt majd megcsókolt.
Leültem Louisékhoz amíg Harry nézelődött a kínálat között.
- Hogy telt az este?- kérdezte Zayn
- Ömm remekül...- válaszoltam
- Nekünk is- bólogatott hevesen Enii
- És gondolom aki Niall-el beszélget az a tegnapi lány aki nagyon tetszett neki... Igen, ezt értelmesen megfogalmaztam- röhögtem
- Igen, ő az.  Kitty a neve -mondta Liam
- Áháá, hát drukkolok nekik.
- Na, miről volt szó- ült le mellém Harry
- Niallről és Kittyről
- Szóval azt a szöszit Kittynek hívjak...?
- Igeeeen.- bólogattam, és észre vettem, hogy elfogyott az a szép nagy adag rántottam, és még nagyon éhes voltam- Hozok még valami
kaját- álltam fel az asztaltól.
 Vittem magamnak salátát, két szendvicset, pár szelet amerikai palacsintát.
Mikor visszaértem elég furán néztek rám a többiek.
- Oké, most Niall szerepét helyettesíted?- röhögött Louis
- Lehetséges- láttam neki a palacsintáknak.
Röhögcséltünk, beszélgettünk, Kris-el és Kim-el is váltottunk pár szót, közben Niall és Kitty eltűnt a szemünk elől. Ezen kicsit meglepődtünk, de hát ha kettesben akarnak lenni
legyenek.
Én pedig ettem még egy adag palacsintát. A szendvicsből és a salátából pedig nem hagytam semmit. Mindent megettem úgy ahogy van.
Nem tudtam mi van velem...
- Annyit ettél mint egy ember aki már 1 hete nem kapott enni- mondta Harry miközben ledőltem az ágyra
- Ne kérdezd miért, fogalmam sincs.
- Kifárasztott a tegnap este?- kérdezte Harry sunyin, és elkezdte csókolgatni a nyakamat.
- Ühmmm, most ne légyszi, mindjárt elalszom. - tiltakoztam
- Okés, akkor aludj- puszilta meg a hajam mosolyogva, és odafeküdt mellém.

*Pár óra múlva*

- Ébresztő álomszuszék- keltegetett
- Mi az?- kérdeztem kómásan
- Megyünk vissza a szállodánkba.
- Mi van kirúgtak minket?- csókoltam meg vigyorogva
Összeraktuk azt a pár ruha darabot amit hoztunk vészhelyzetesetére... Mondjuk ha valaki leöntene valamivel. Lebattyogtunk az  előtérbe. Mind az 500 vendég ott volt, és búcsúzkodtak egymástól.
- Na, hogy fogjuk megtalálni a többieket?- néztem körbe
- Ott vannak!- mutatott Harry egy sarokba, és elindultunk feléjük
- Hát oké, ez gyorsan ment- vigyorogtam, Harry pedig rákulcsolta a kezem az övére
Niall és Kitty egymás mellett álltak, Zayn Enii derekát fogva álltak ott.
- Sziasztok!- mondták egyszerre
- Hello- köszöntünk mi is
- Nicole, Harry- kezdte Niall, én pedig fülig érő szájjal fordultam felé- Ő itt- mutatott a lányra- Kitty Alison- mutatta ba mosolyogva
- Nicole Peterson- nyújtottam neki kezet mosolyogva
- Kitty Alison- mosolygott vissza
- Harry Styles- mutatkoztak be ők is egymásnak.
Picit még áldogáltunk ott, aztán úgy döntöttünk elindulunk Kimék felé
- Na mi indulunk- mondta Harry- Sziasztok- ölelte meg Kimet, majd kezet rázott Kris-el. És utána mindenki így tett.
A limuzin a szállodánkba vitt minket, letusoltam, átöltöztem, és átmentem Eniiékhez.
Bekopogtam, hátha zavarok.
- Gyere!- szólt ki Zayn
- Sziasztok, zavarok?- kérdeztem
- Dehogy, gyere már! Ülj le- parancsolta meg vigyorogva Enii
- Akkor én ki is megyek- indult ki Zayn
- Okéés- Enii
- Figyelj- kezdtem, mikor Zayn kiment- nem kéne megismerni Kitty-t? Mondjuk elmehetnénk városnézni- adtam ötletet
- De-de... Ez jóó ötlet.- vigyorgott- Csak még szerintem töltsön együtt egy kis időt Niall-el, nem?
- Mondjuk igaz. De azért szólok neki, ha van kedve akkor szóljon.
- Aha, jó.- mosolygott, de az arca hirtelen komolyra váltott- Figyelj, nem akarok kiváncsiskodni, dee... Miért ettél olyan sokat reggel?
Még soha nem volt ilyen.
- Én sem tudom. Úgy látszik ilyen kedvem volt.
- Nicole, nem vagy egy kicsit se rosszul? Mármint a közérzeted?- kiváncsiskodott
- Hát... ha már mondod, nem vagyok olyan fényesen...- gondoltam bele
- Harryvel nem volt egy kis kalandotok mostanában?- először nem értettem, de aztán leesett, és egy baromi nagyot koppant.
- E-Enii... Az nem lehet.- fogtam a fejem
- Várjunk még pár napot, aztán vegyünk egy tesztet...- mondta
- Úristen, de Harry még biztos nem szeretne apa lenni...
- Nicole, nehogy szólj még neki!
- Jó, rendben...
- Nem lesz semmi baj, nyugi- ölelt meg
- Figyelj, megyek megpróbálok kicsit gondolkodni...- felálltam és kisétáltam a szobából.
Benyitottam a szobánkba, Zayn épp ott volt és Harryvel dumált. Épp készült felállni.
- Maradj csak!- szóltam neki, és bementem a fürdőbe.
Leültem a kád szélére és elkedztem gondolkozni...
Lehet, hogy tényleg terehes vagyok? De Harry biztos még írtózik az apaságtól. Én se rajongok annyira az anyaságért, de egy picit
hajlok rá... Nem szeretnék túlságosan pánikolni, mert lehet, hogy csak egy vak lárma... Fogalmam sincs mit csináljak.
Hirtelen kinyílt az ajtó és Harry jött be.
- Mi a baj kicsim?- ült le mellém a kád szélére, és megfogta a kezem
- Semmi, semmi...
- Figyelj nekem bármikor elmondhatsz, bármit- csókolt meg és hirtelen beledöntött a kádba
- Aúú ez fájt!- vágtam be a sértődöttet, vigyorogva
- Mivel kárpótolhatlak?- kérdezte, miközben elkezdte a nyakamat puszilgatni
- Harry, tényleg sajnálom de most kicsit feszült vagyok- megértően leszállt rólam, és kimásztunk a kadból
Kiértünk a fürdőből, és magamhoz fordítottam Harryt, majd megcsókoltam.
- Szeretlek.!



Sziasztook! Remélem tetszett ez a rész :DD A következőt csak akkor szeretném hozni ha már megvan a 2 komment! Lehet, hogy majd lesz 1-2 komival több :DD Köszi!!! 

1 megjegyzés: