2013. január 19., szombat

29. rész


Reggel arra keltem  hogy szőrnyű hányingerem van. Miután kinyitottam a szemem, rá 1 percre rohantam is a mosdóba. Harry fel is kelt.
- Jól vagy?- kérdezte kómásan
- Éhes vagyok.- jelentettem ki. Egy étterem egész kínálatát fel tudtam volna falni.
Aztán miután ezt kimondtam, Harry "robotosan" kikelt az ágyból és szó nélkül, fapofával lesétált a földszintre.  Én pedig kíváncsian követtem.
A többiek már mind fent voltak és beszélgettek. Mikor megláttak Harryt és engem felénk fordultak.
- Emberek.!- kezdte Harry, én pedig totál értetlenül néztem- Riadó! Nicole éhes!- én abban a pillanatban elkezdtem fuldokolva röhögni, de a többiek is.
Harrynek meglazultak az arcizmai, és felém fordult.
- Mindjárt összedobok valamit- mondta és adott egy reggeli csókot- Mit kérsz?
- Valamit.
- Ennél egyértelműbben nem is tudtál volna fogalmazni. - vigyorgott
Harry elment a konyhába, én meg sóhajtva levágtam magam a kanapéra.
- Majd kaphatok a kajádból?- kérdezte Niall aranyosan
- Majd ha fagy!- mondtam neki vigyorogva, ő meg bevágta a sértődött gyereket.
Harry 10 PERC múlva jött vissza...!
- Mi tartott ennyi...- nem tudtam befejezni a mondatot, mert Harry kb egy egész svédasztalos reggelit hozott egy hatalmas tálcán- OH MY GOD!- mondtam elképedve
- Te mondtad, hogy egy egész étlapot feltudnál falni- kacsintott, Niallnek pedig csillogott a szeme, ahogy nekem is.
- Úristen Harry, köszönöm- adtam neki egy csókot. A tálcán volt egy jó nagy adag rántotta, jó pár darab amerikai palacsinta, omlett, ham and eggs, egy szendvics és egy kávé.
- Én is köszi Harry!- vigyorgott Niall kezében a szendviccsel. Én csak ráhagytam és mosolyogtam egyet.
- Kértek valamit?- kérdeztem a többiektől
- Egyél csak- mosolygott rám Liam
- Köszi!- Harry leült mellém és átkarolt.
Én negyed óra múlva eltűntettem a tálca tartalmát.
- Oké Nicole, te tényleg éhes voltál- csodálkozott Zayn
- Hát most na! Terhes nő vagyok- röhögtem- Na ne... Ne, ne, ne, ne- éreztem, hogy megint jön a rókuci, úgyhogy futottam is a mosdóba.
Kiöblítettem a számat és mentem is vissza többiekhez.
- Mikor lesz ennek vége?!!- hisztiztem
- Szerinted nekünk felüdülés egy házban lakni veled?!- poénkodott Louis
- Ha ha ha. Legyél te is terhes!- röhögtem
- Nicole, csak egy kis figyelmeztetés... Nem kéne elmennetek a dokihoz?- szólt Enii.
- Úristen, de tényleg!- nagy nehezen felálltam a kanapéról, és elindultam felfelé- Harry, készülődj! - parancsoltam meg neki
- Mintha 20 éve házasok lennénk...- mormogott magában röhögve
Hamar elkészültem, de miközben vettem fel a farmeromat, eszembe jutott valami. Előbb is feltűnhetett volna, de csak most vettem észre.
Kitty-t reggel nem láttam lent, és mindegyik szoba üres volt... Niall se volt túl életvidám (kivéve amikor kaját látott)...
- Harry... Hol van Kitty?- kérdeztem kíváncsian
- Ja.. Igen, nem kelltél fel éjszaka. Niall és Kitty nagyon összevesztek, aztán szakítottak.
- Ajj szegények...
- Niall azt kérte, hogy hagyjuk őt ezzel az üggyel.
- Értem.
Épphogy lebattyogtunk a lépcsőn kopogtak az ajtón. Liam ment kinyitni.
Egy lány volt az ajtóban.
- Szia Liam- mondta a lány nagy sóhajjal kísérve
- Ömm... Szia- köszönt furcsán, de kedvesen, mi pedig csöndben figyeltünk
- Én Krystal Payne vagyok.- a szemöldököm a plafonig szaladt és totál ledöbbentett. Lehet, hogy csak névrokon, de ha csak névrokon lenne akkor nem állítana be...
- P...Payne? Rokon vagy?- kérdezte Liam sokkos állapotban. Az arcát nem láttam, de biztos érdekesen nézhetett Krystal-ra.
- Igen. A féltesód, apai ágról- magyarázta Krystal
Liam nem bírt megszólalni, de végül sikerült.
- Figyelj... Gyere be, és kérlek beszéljük meg.- invitálta be. Liam apja halott volt, úgyhogy
Mi, hülyén intettünk neki egyet, aztán Louis felpattant a kanapéról, hogy üljön le Krystal.
- Köszönöm- mondta halkan. Mi Harryvel összenéztünk, és egy összenézéssel eldöntöttük, hogy a doki most ráér.
- Krystal...- kezdte Liam- És honnan tudtad meg, hogy a húgom vagy?
- Az hosszú sztori... ne érdekeljen...
Liam egyre furábban nézett.
- Öm... Rendben- egyezett bele nehezen.
- Lényeg a lényeg, azért jöttem ide, hogy megismerjelek. - mondta- Már csak az a kérdés, hogy te meg akarsz-e ismerni. Mert megértem, ha nem akarnál összehaverkodni egy jött-ment lánnyal, aki azt állítja  hogy a húgod.
- Nem. Figyelj... Tök jó lenne egy hugi. - mosolygott megkönnyebbülten Liam.
- Köszönöm!- mondta és óvatosan megölelték egymást Leeyummal. Én csak mosolyogva néztem őket.
Még vártunk pár percet aztán úgy döntöttünk, hogy mennünk kéne.
- Bocsi, de nekünk mennünk kell- álltam fel, magammal húzva Harryt- Sziasztook!- köszöntünk vissza az ajtóból.
Beültünk a kocsiba és hajtottunk is a dokihoz.
- Te mit gondolsz erről a Krystalról?- kérdeztem egy idő után
- Szimpatikusnak tűnik. Csak kicsit tényleg fura, hogy egyszer csak beállít és közli, hogy a "húgod vagyok". De remélem jól kifognak jönni- fejtette ki véleményét.
20 percet várakoztunk. Terhességi szezon vagy vagy mi? Aztán végre behívtak minket. Harry gyorsan bemutatkozott Dr. Harrisnak, és megmondtunk neki, hogy megszeretnénk
tartani a babát. Harris gyorsan megvizsgált, Harry kicsit meghatódott  amin persze én is.

*Pár óra múlva*

Krystal még mindig itt van, és folyamatosan csak Liammel beszélget. Nagyon jól elvannak.
Mi Harryvel már fáradtak vagyunk, úgyhogy lefeküdni készülünk. Semelyikünk se tudott aludni, úgyhogy csak bámultuk a plafont, és Harry egyszer csak megszólal.
- Nem kéne gondolkodni a baba nevén?- kérdezte izgatottan
- Harry... Még csak egy pici magzat.- mosolyogtam
- Naaa- fordult felém és átölelt.
- Jó.- egyeztem bele vigyorogva- Először feltételezzük azt, hogy lány lesz...
- Darcy?- Harry
- Aranyos. Natalie?
- Ahaaam... Ez is jó.
- Loretta? Amy?
- És az tetszene, hogy...- gondolkozott- Natalie Darcy Styles?- vettette fel, nekem pedig nagyon megtetszett
- Fuu ez nagyon jó!- vigyorogtam- Oké, megvan a lány neve.- mosolyogtam, majd Harry megcsókolt.
- Akkor most jön az a feltételezés, ha fiú.- Harry
- Daniel? Josh? Dylan?- találgattam
- A Dylan az tetszik... Dylan Styles... Jól hangzik, nem?-
- Aha... Jó, szerintem legyen ez ha fiú lesz.- mosolyogtam, aztán Harry adott egy jó éjt csókot, és vigyorogva aludtam el.

1 megjegyzés:

  1. Nagyon joo ez a blog egyszerűen imádom és nagyon vároma folytatást *.* <3

    VálaszTörlés