2012. december 15., szombat

15. rész

Reggel mikor felkeltem, Harry ott ült az ágyam szélén.
- Szia- mondta mosolyogva
- Te, hogy hogy itt?
- Beengedtek- vont vállát. Odajött mellém, és megcsókolt. – Amúgy, képzeld!- kezdte, én pedig izgatottabb lettem- Zayn szerintem Eniinél aludt.
- Komolyan?- kérdeztem boldogan
- Igen. Ne kérdezd, hogy honnan tudom, csak tudom.
- Wííí!! Bárcsak összejönnének!- ábrándoztam.
- Összefognak. - erre vigyorogtam egyet, Harry pedig megcsókolt.
Kipattantam, gyorsan elkészültem, és szóltam apunak, hogy ma Harrynél alszom.
Átmentünk Harryhez, és megérkeztek Eniiiék is.
- Enii! Most, beszélni!- álltam elé, és elhúztam egy szobába
- Mi???- értetlenkedett
- Mi van veled és Zaynnel?
- Ja, ööö... Hát, alakulgat köztünk valami.
Vigyorogva Enii nyakába ugrottam, aztán beszélgettünk még egy kicsit róluk, és lementünk.
- Kipletyiztetek mindent?- kérdezte Zayn lányos hangon.
- Igen, megnyugtatlak- veregettem meg a vállát
- Okszi- nyávogott tovább, amin mi csak nevettünk. – Enii, gyere egy picit légyszi! Pletyizni támadt kedvem- kacsintott. Mi Harryvel kettesben maradtunk, és elmondtam neki amit Eniivel beszéltünk.
- De jó! Örülök nekik!- mosolygott
Enii és Zayn kézen fogva jöttek vissza, én meg fülig érő vigyorral néztem őket.
- Tii mooost...?- kérdeztem
- JÁRUNK!- nyávogott Zayn. Én pedig odamentem megöleltem Eniit, majd vállon csaptam Zaynt.- Áúú! Miért?
- Mert ha ilyen hangod  lesz a következő órákban akkor én kinyírlak!
- Jójó, nyugi- simogatta meg a karomat.
Harry odament Zaynhez meglökte ő is a vállát.
- Gratulálok!- vigyorgott
- Kösz- mosolygott Zayn. Harry odament Eniihez és megölelte. Én ennek annyira örültem, hogy ugrottam (??) egyet.
- Nic... Jól vagy?- kérdezte Harry mosolyogva
- És te akarsz engem kinyírni? Chh- fújtatott Zayn
Abban pillanatban megcsörrent a telefonja. Perrie volt. Elég stresszesnek tűnt az arca mikor felvette.
- Szia!Ööö... Perrie most nem jó. – szünet- Légy szíves nyugodj meg! Perr...- ezeket hallottuk. Kérdőn néztem rá, de ő csak sóhajtott. – Huh.
- Mi volt?- kérdezte Harry
- Kicsit kiborult amikor mondtam, hogy most nem jó. Rögtön fújta azt, hogy egy lánnyal vagyok meg minden. Aztán lecsapta. - Eniin semmit nem láttam, szerintem tisztában volt azzal, hogy ez el fog jutni valahogy Perriehez (ha nem is ilyen hamar), és baj lesz.
- Jól van, nyugi! Csak nem robbant fel minket- poénkodott Harry.
Egy fél óráig teljesen vidámak voltunk, boldogok, hogy így együtt vagyunk, és aztán Perrie rontott be az ajtón.
- Perr?- nézett az Enii felé közeledő Perriere Zayn.
- Mit képzelsz te?- kezdte Perrie mikor odaért Eniihez. Zayn, Harry és én azonnal ugrottunk, nehogy baj legyen- Rámászol Harry után Zaynre is? Mi van?
- Perrie, kérlek menj el!- tolta arrébb óvatosan Zayn
- Na te nehogy elküldjél már innen! Neked áll feljebb? Még 1 nap se telik el utánam, de máris találsz magadnak másikat. Hát gyorsan tovább léptél!
- Perrie, kérlek! – most már Harry is közbe lépett
- Ohh végre te is megszólaltál! Nem veled volt először ha jól emlékszem? Nem vagy semmi.- mondta Perrie egyre idegesebben- És Nicole... Gyorsan összebarátkoztál ezzel a lánnyal- biccentett Enii felé. Még visszaszólt valami nem túl szépet aztán kiment.
Néma csönd volt egy kis ideig.
- Semmi baj. Jól vagy? – Zayn magához húzta Eniit és megpuszilta.
- Igen, tényleg. Semmi baj. – Eniin tényleg látszott, hogy nyugodt volt.
És aztán valamilyen oknál fogva kitört belőlünk a nevetés. Nem tudjuk, hogy miért, de kitört. A nap további részét végig röhögtük.
Mikor hazamentünk Harryvel, tudatosult bennünk, hogy ketten vagyunk. Mondjuk ha itt vagyok, mindig egyedül van, de mindegy. J Szóval ezt kihasználtuk...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése