2012. december 7., péntek

1 rész.


Egyik nap London utcáin sétálgattam. Az emberek vidámak voltak, és nem nagyon siettek. Mindenki nevetett az éppen mellette lévő emberrel. Vagy éppen megcsókolták egymást a szerelmesek. Mosolyogva néztem mindenkire. Boldogok voltak. Én is az vagyok, csak még is hiányzik valami vagy valaki az életemből.
Csak egy pillanatra hajtottam le a fejem, de máris sikerült valakinek leöntenie egy adag kólával. Hűű. Nem is akárki öntött le.
Harry Styles ott állt előttem és épp egy zsebkendőt vett elő. Göndör fürtjeit megfújta a szél. Én meg totál sokkos állapotban, kólásan álltam az utca közepén.
- Úristen! Elnézést! Én figyelmetlen barom! Jézusom nagyon sajnálom!-sajnálkozott.
- Nem, semmi baj! Én voltam a figyelmetlen- nevettem el magam.
- Figyelj, mivel kárpótolhatlak? Vagy kárpótolhatom a pólódat?- tartott elém egy zsepit, én pedig elvettem, de nem nagyon töröltem le magam vele.
- Nem kell semmivel- mondtam mosolyogva
- Rendben, akkor beülünk valahova- villantotta elő azt az ellenállhatatlan mosolyát.
Én pedig bólogatva beleegyeztem.
Végül a Starbucksban kötöttünk ki.
Harry lesegítette rólam a kabátot, és leültem egy asztalhoz. Amíg vártam, hogy visszajöjjön folyton a hajamat igazgattam...
Két kávéval tért vissza. Az övére az volt írva, hogy ’Harry’, az enyémre pedig, hogy ’Kólás lány’.
- Még nem tudom a neved. – tette le elém a poharat én pedig elnevettem magam és beleittam.
- Nicol. Nicol Peterson.- mutatkoztam be végül.
- Harry. Harry Styles. – és ő is. – És mit kerestél csak úgy egyedül az utcán. – kérdezte. Az egész kávézó félve vetett ránk néhány pillantást.
- Nem tudom. Csak ki akartam mozdulni a házból. – Harry mosolyogva nyugtázta a mondandómat. – És te?
- Nem tudom- mosolygott.
Amíg megittuk a kávéinkat (én még kaptam egy sütit is), rengeteget beszélgettünk, nevettük. És telefonszámot is cseréltünk.
- Oké, most kocsi hiányban vagyok, egyedül, gyalog a sötétben pedig nem engedlek haza.- Ja, igen. Miközben üldögéltünk besötétedett.
- Rendben. – mosolyogtam.
Harry haza kísért végül. Az ajtóban kaptam egy kézcsókot is. A ’Nicol’ nevemről pedig lemondhatok, mert Harry-nek már csak ’Kólás lány’ vagyok. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése