2012. december 12., szerda

7. rész

"Egyszer csak a sikítozás elnémult, és hatalmas csönd váltotta fel. "

Kicsit megállt bennem az ütő emiatt. Mégis csak egy aréna féleségben vagyunk, ahol több száz lány sikítozott, és egyszer csak semmi
- Jack, miért lett ekkora csönd?- kérdeztem halkan
- Most rendezkednek be a sötétben, és a fiúk azt kérték, hogy maradjanak csöndben egy kicsit... - mondta ő már bátrabban és hangosabban.- És most jöttük ti.- jelentette ki és mondta, hogy álljunk sorba, aztán menjünk fel.
A lányokkal még egyszer összenéztünk, mert azért izgultunk.
A csendet a cipőnk kopogása törte meg. És ekkor az arénában hatalmas tapsvihar és sikítás keletkezett.
Valaki megfogta a kezemet, hogy odavezessen. Harry volt az.
- Ne félj, nézz CSAK rám- a "csak" szót eléggé meghangsúlyozta. Bólogattam, de senki se látta.
A fiúk leültettek minket egy háttámla nélküli magas bárszék féleségre.
Egy kis szünet után felcsendült a Little Things. Az arénában hatalmas tapsvihar keletkezett, Harry pedig megsimogatta a derekamat.
Zayn kezdett. Perrie ült a széken, Zayn mellette állt (ahogy szerintem az összes fiúnál, és nálunk is. Kivéve Niallnél, neki nincs barátnője, őt sajnáltam). És kivilágították a párt. Zayn Perrie felé fordulva, szívből, mosolyogva énekelte. Aztán jött Liam. Pont ugyan így voltak, Liam is neki énekelt.  És jött Louis. Eleanor nagyon boldog volt, látszott rajta (persze a többi lányon is). Tudtam, hogy pár másodperc múlva mi jövünk, a pulzusom az egekben volt, a szívem majd' kiugrott a helyéről. A színpadon össze vissza voltunk elhelyezkedve. Tök jól nézhetett ki, és remek hangulata lehetett annak, hogy mindig máshol világították meg a színpad egy pontját, ott volt egy pár, és énekeltek a lánynak.
És jöttünk mi.
A fény kigyúlt, kicsit elvakított. Harry ezen mosolygott egyet, és énekelt is nekem.Én végig őt néztem, nem akartam látni, hogy hány szempár szegeződik ránk. De azt hiszem pár lánynak a koncert végére el fog menni a hangja, és fájni fog a tenyerük. Mi kaptuk a legnagyobb tapsot, hiszen engem most láttak először (mármint élőben. és mint barátnő... De persze a többiek is hatalmasat kaptak :) ) Amikor elénekelte Harry a (a refrént és a szólóját) utána jött Niall. Mindenki mosolyogva nézte végig a szingli fiú  szólóját. Utána Harrynek még volt egy kis része. És jött a közös. Harry rákulcsolta a kezem az övére, és úgy énekelte végig (eddig a derekamon volt a keze).
Mikor vége lett a fiúk nyomtak egy puszit a lányok arcára. Felálltunk, meghajoltunk, és... Harry mondani akart még valamit.
-Csak azt szeretném ha tudnátok, hogy ő itt Nicol...- a mondandójába sikítozás és taps vágott bele- És szeretem! Nem szeretnék pletykákat, találgatásokat és semmit se. Azt szeretném, hogy tudja mindenki: Ő a barátnőm!
Ezután a fiúk levezettek minket a színpadról.
- Nagyon ügyes voltál- suttogta nekem Harry.

*Harry szemszög*

Mikor elénekeltük az I Want-t, Liam szólalt meg.
- Figyeljetek, most egy kicsit sötét lesz, és kérlek legyetek néma csöndben! Nagyon sokat segítenétek!
Az arénában néma csend és vak sötété lett. Sóhajtottam egyet, és elindultam oldalra ahol fel kell majd jönni a lányoknak. Mikor odaértem hallottam pár magassarkú kopogását. Egyből felismertem Nicole járás ütemét. Azonnal megfogtam a kezét.
- Ne félj, nézz CSAK rám- suttogtam, miközben vezettem a székekhez, (a tapsvihar közepette) amit kiraktak míg mi a lányokért mentünk. Még mindig sötét volt, de megszólalt a Little Things zenéje. Megsimogattam Nicole derekát, hogy ne izguljon.
És sorban elkezdtük énekelni. Hirtelen nagyon elkezdtem izgulni, mikor már Louis a szólója végénél járt. Most csak Nicole-nak akarom énekelni, és valamennyire tudatni vele, hogy mennyire szeretem.
Amikor megvilágítottak minket, Nic-et kicsit elvakította és összeráncolta a szemöldökét. Aranyos volt, mosolyogtam egyet. Mindenki tombolt ahogy meglátták, én pedig izgultam érte, hogy ne legyen nagyon rosszul. De hallgatott rám, és végig engem nézett. A végénél összekulcsoltam a kezünket. A lányok felálltak meghajoltak, én pedig kértem két szót magamnak:
- Csak azt szeretném ha tudnátok, ő itt Nicol..- az aréna zengett a közönségtől, akkora tapsot kapott.- És szeretem! Nem szeretnék pletykákat, találgatásokat és semmit se. Azt szeretném, hogy tudja mindenki: Ő a barátnőm!
Levezettük a lányokat, és mondtam még valamit Nicole-nak:
- Nagyon ügyes voltál- suttogtam

*Nicole szemszög*

Mikor lejöttünk, a lányokkal boldogan egymásra mosolyogtunk.
- Hát csak nekünk vannak ilyen barátaink.- mondta Dani
- Egyetértek- mondtam
- Nicole- kezdte Eleanor- most már hivatalosan is Harry barátnője vagy- jelentette ki
- Ennek nagyon örülök. És annak is, hogy megismerkedhettem veletek. Szerintem, vagyis remélem, nagyon jó barátnők leszünk- ujjongtam
- Szerintem azok- vigyorgott Perrie, és megöleltük egymást.

*koncert végén*
Harry a koncert után hazakísért (ragaszkodott hozzá). A házunk előtt búcsúzkodtunk.
- Nagyon jól éreztem magam, köszi- motyogtam Harrynek
- Lámpalázas voltál?- kérdezte mosolyogva
- Őszintén? Nem....- tényleg nem voltam annyira- Ott voltál mellettem, és ez számít. Nem érdekel, hogy több száz tinilány szeme szegeződött rám, te ott voltál.- nyáladzottam el magam
Harry megmosolyogtam.
- Túl nyálas volt?- kérdeztem nevetve
- Egy picit- nevettük el magunkat- De én így szeretlek! Na én megyek jó éjt- hosszasan megcsókolt, és megindult a kocsija felé.
- Jó éjt.- motyogtam miközben bementem a házba

1 megjegyzés: