2012. december 9., vasárnap

3. rész


Reggel, amikor felkeltem szörnyen rosszul éreztem magam. Lementem csináltam egy kis
citromos teát. Apu még aludt szóval halkan csináltam. Küldtem egy üzenetet Harry-nek,
hogy én ma nem nagyon fogok kimozdulni itthonról. 1 perc múlva már csörgött is a
telefonom.
- Szia! Mi a baj?- kérdezte aggodalmasan, én pedig elmosolyodtam.
- Semmi, csak elég rosszul érzem magam. Kicsit lázasnak is...
- Ohh! Rendben. Akkor majd máskor. Jobbulást! Szia.- tette le a telefont.
- Szia - mondtam már csak magamnak...
Nem tudom miért tette le ilyen hamar, de ez kicsit elszomorított...
Gondolkoztam kicsit... Épp le akartam feküdni mikor kaptam egy üzenetet:
’Kinyitod?’
Olyan sebességgel rohantam le a lépcsőn mintha egy futóversenyre edzenék. Harry állt
az ajtóban.
- Te mit keresel itt?- kérdeztem megdöbbenve. Bár tudtam, hogy ő lesz az, mégis
meglepett.
- A beteget- nyomott egy puszit az arcomra.
- De... De...- hebegtem.
- Beengedsz? – kérdezte mosolyogva, és az én arcomra is kiült a vigyor. – Na, ezt már
szeretem!
Félreálltam és beengedtem végre.
- Oké, várj itt lent egy kicsit!- kaptam észbe, hogy hatalmas kupi van a szobámban. – Csak
halkan, nehogy apu felébredjen. – csodálkozom, hogy még mindig nem pattant ki a szeme.
- Rendben. Mert üvöltő versenyt rendeznék a polccal. – oké, ezt tényleg kicsit hülyén hangozott, amit mondtam. De ő vette a lapot.
Kettesével vettem a lépcsőfokokat, és amikor beértem a szobámba úgy döntöttem, hogy az lesz a legkönnyebb, ha mindent besöprök az ágy alá.
Így tettem. Úgy gondoltam most nem fogok öltözködni, mert az plusz egy idő. Szóval maradtam a pizsama rövid nadrágomban, és egy hosszú ujjú pólóban. 
Gyorsan lementem. 
- Na jöhetsz!- mondtam neki 
Mikor felért a szobámba elégedett fejjel körbe nézett. 
- Mekkora az ágyad alatt a hely?- kérdezte mosolyogva?
- Hmmm... nagy- mondtam vigyorogva.
Harry amúgy hozott popcornt, és pár filmet. 
Mikor az első film felénél tartottunk... Apum nyitott be... Éreztem, hogy balhé lesz.
- Jó reggelt Nic.. NICOL!!!- kiabálta el apum magát mikor észrevette Harry-t a földön ülve.
- Jó reggelt apu! Hogy aludtál?- kérdeztem nyugodt arckifejezéssel, de belül annyira ideges voltam mint még soha. 
- Kislányom, mit keres Ő itt?!- biccentett Harry-nek rákvörös fejjem és felemelt hanggal. 
- Csak átjött, mert beteg vagyok.
- Ó rendben. De nem előbb ENGEM kéne tájékoztatni arról, hogy beteg vagy?- az "engem" szót nagyon hangsúlyozta... 
- Ööö... Rendben, én azt hiszem megyek. - szólalt meg Harry is, és örültem, hogy eddig nem szólt, és szerintem tudta, hogy nem szabad. 
- Rendben fiam, jól teszed!- szólt rá szigorúan Harry-re. 
- Kikísérlek- mondtam csak úgy magamnak. 
Mikor lekísértem Harry-t, mondta, hogy majd hív... 
- Rendben.- mondtam szomorúan
- Gyógyulj meg hamar! Be akarlak mutatni a többieknek.- mondta, én pedig elmosolyodtam  Szerintem örök szobafogságot kapok, de majd beszöknek.
- Rendben. Szia. 
- Szia. - és elindult a kicsit messzebb álló kocsi felé.
Lehajtott fejjel odafordultam apuhoz.
- Nem kapsz szobafogságot, se büntetést. Csak menj fel, és gondolkozz el egy picit. - mondta kicsit nyugodtabban. 
- Köszönöm. És bocsánat.- mondtam sajnálkozva és kicsit megkönnyebbülve. 
Miután felmentem a szobámba ledőltem egy kicsit aludni. Gondoltam majd este fele felhívom Harry-t. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése