2012. december 17., hétfő

21. rész


- Készen vagy?- kérdezte Harry, miután összepakoltam, mert ma indulunk haza.
- Igen- feleltem szomorúan. Harry közelebb lépett hozzám.
- Majd máskor is jövünk- magához húzott, és megcsókolt.
Lementünk búcsúzkodni. Először Harry ölelte meg Anne-t és Gemmát, és beszélgettek egy picit.
- Nicole, bármikor látunk szeretettel- ölelt meg engem is Anne
- Köszönöm szépen- mosolyogtam rá, mikor elengedett
- Sziaaaa- szorítottam magamhoz Gemmát- Majd hívlak- mosolyogtam
- Rendben, én is- Harry és Anne mosolyogva néztek minket. Gemmával nagyon jóban lettem. 
Kimentünk, közben intettünk még párat, majd beszálltunk a kocsiba.
- Sziasztoooook!- integettünk nekik
Csendben utaztunk, de egy idő után megkérdeztem:
- Mikor jövünk legközelebb?- kérdeztem izgatottan
- Hmm?- nézett rám kérdőn Harry- Legközelebb? Ennyire megtetszett?
- Igen. És nagyon megkedveltem Gemmát és Annet- ujjongtam
- Örülök.- mosolygott - És köszi!
- Jaj, ne köszönd!- vigyorogtam rá

- Helóóóó- mondtuk amikor beléptünk. Liam azonnal le is támadt minket.
- Hogy gondoltátok, hogy csak úgy leléptek három napra? Ha? És egy papír cetlit hagytok?
- Jójó, nyugi, élünk, itt vagyunk- öleltem meg röhögve
- És amúgy milyen volt?- kérdezte Liam
- Jól- erre összeröhögtünk Harryvel, visszagondolva a meglepetés bulijára.
- Na mi volt?- tette keresztbe a kezét Liam
- Áhh semmi.- mondtam mosolyogva- Többiek?
- Alszanak...
- Alszanak????- tágult ki a szemem
- Miért aludnak? Félkettő van- mondta Harry
- Tegnap elmentünk egy kicsit bulizni... Bocsi- mondta Liam
- Ajj semmi! És ennyire ki lettek ütve?- röhögtem
- Ööö... Meglehet.
- Hát jó- mosolyogtunk Harryvel
Leültünk mindhárman a kanapéra, és halkan bekapcsoltuk a TV-t, mint háttérzaj.
- Hogy van Anne és Gemma?- kérdezte Liam
- Jól- válaszolta Harry
- És min röhögtetek annyira?- kíváncsiskodott Liam
- Áhh csak Logan szervezett nekem egy kisebb meglepetés bulit- mondta Harry
- Ahaaa, értem- röhögött Li
- HARRYYY!!! NICOLEEE!!- futott hozzánk Louis álmosan, és az ölünkbe ugrott (szó szerint)
- Szia Louis!- köszöntöttük röhögve Harryvel az ölünkben fekvő Lout
- Jajj annyira hiányoztatok!- ölelte meg Harryt majd engem
- Lou, csak három napig voltunk el- mondtam mosolyogva
- Nem baaj- puszilta meg az arcomat- Bocs Harry- mosolygott cukin Lou.- Ahhh annyira fáj a fejem!- panaszkodott
- Vegyél be valamit- tanácsolta Liam- Én is már megtettem.
- Rendben. – kimászott az ölünkből és elindult a konyha felé.
- Mi a kaja?- jött le Niall a lépcsőn- Áhh sziasztok!
- Helló Niall! Ugye te nem fogsz az ölünkbe ugrani?- kérdeztem félve
- Louis?- röhögött
- Ki más?- nevetett Harry
- Én inkább beveszek egy gyógyszert. – mondta álmosan
- Enii és Zayn?- kérdeztem Niallt.
- Szerintem mindjárt jönnek.
- Okés- mosolyogtam
Enii és Zayn nemsokára lejöttek. Rögtön befészkelték magukat közénk (miután bevettek egy gyógyszert).
Mi elmondtuk nekik, hogy mi történt velünk Cheshire-ben.
- Na most ti jöttök!- parancsoltam meg nekik
- Semmi nem volt, elmentünk egy szórakozóhelyre, jól berúgtunk. Kivéve Liam, ő volt a sofőr.
- Ahaa, értem. Liam milyenek voltak?- kérdeztem röhögve
- Borzasztóak! Alig bírtam őket elrángatni. Mikor hazaértünk meg kidőltek. Úgyhogy kb ugyan az a sztori mint a tiétek- röhögött
- Aha, hát igen.
Liam, Harry és én egy hang nélkül néztük a TV-t, de többiek meg folyamatosan nyávogtak, hogy mennyire fáj a fejük. Végül Louis az ölemben bealudt...
Így telt a délutánunk. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése