2012. december 17., hétfő

19. rész


Én keltem fel legutoljára amit eléggé szégyelltem. Mindenki lent ült, én pedig kómásan odamentem.
- Jó reggelt! Bocsánat, hogy ilyen későig aludtam!
- Jó reggelt álomszuszék!- lépett hozzám Harry mjad megcsókolt- És nehogy bocsánatot kérj ezért!- mosolygott.
- Nicole, mit kérsz?- kérdezte Gemma.
- Ööö... Én még semmit, köszönöm. - Gemma és Anne mosolyogva bólintott, Harry pedig visszaült, és megette a reggelijét.
Én is leültem, és beszélgettünk egy kicsit Gemmával amíg Anne félrehívta Harryt.
- És gondolom szereted...- mosolygott Gemma
- Az nem kifejezés- vigyorogtam
Harry és Anne nevetve jöttek vissza. Mikor Harry leült mellém adott egy gyors puszit.
- Akarsz menni akkor?
- Hova?- elgondolkodtam, majd beugrott- Jaaa, persze. Elkészülök. Felkaptam egy laza ruhát:


- Rendben vagyok- jöttem le a lépcsőn.
- Nicole, a ruháidért megöllek- tátotta el a száját Gemma nevetve.
- Még egy pár évig azért maradjon az enyém! – nevetett Harry.
Pár évig? Miért utána mi lesz? Na ezen, kicsit bepánikoltam.
Gyalog indultunk el kettesben Harryvel.
- A barátaimat látogassuk meg először vagy a várost nézzük meg?- kérdezte Harry
- Hogy értetted az előbb, hogy még ”pár évig”- kérdeztem vissza
- Például neked, megtetszik valaki más...- mondta enyhén szomorúan.
- Harry... Én nem akarlak téged elveszíteni- mondtam, ő pedig azonnal megcsókolt.
- Nem fogsz! És én se téged- szorított magához.
Egy idő után, miután elengedtük egymást újra megkérdezte:
- A barátaimhoz menjünk akkor vagy várost nézni?- mosolygott
- Barátok- már nagyon kíváncsi voltam rájuk
Harry bólintott és már vettük is az irányt egy Logan nevű haverjához. Logan mondta, hogy hozzá menjünk először.
Mikor odaértünk bekopogtunk, de nem nyitott senki ajtót. Megint kopogtunk, megint semmi. Végül úgy döntöttünk, hogy bemegyünk.
Óvatosan benyitottunk, üres volt a ház, nem láttunk senkit, de egyszer csak egy csomó ember előugrott és ezt kiabálták:
- MEGLEPETÉÉS!!!- én persze egy kicsit megijedtem, de Harryn láttam, hogy örül.
- Úristen!- mondtuk egyszerre Harryvel, csak én ijedten, ő pedig ámulva.
- Helló szupersztár, és szupersztár lány- mosolygott ránk egy fiú.
- Logan, ezt te szervezted?- kérdezte Harry miközben megölelték egymást
- Ki más?- nevetett Logan- Harry, bemutatnád nekünk...?- biccentett felém
- Nicole. Nicole Peterson- nyújtottam felé kezet.
- Logan O’Leary. Örülök, hogy megismerhetlek.
- Szintén- mosolyogtam
Ezután Harry üdvözölt mindenkit, én pedig mentem utána és bemutatkoztam.
Harry épp nagyban bulizott valamilyen régi lány barátjával, úgyhogy nem zavartam. Egyszer csak Harry egyik haverja, Jim ült le mellém.
- Mi a baj?- kérdezte
- Semmi, semmi, csak most nem zavarom Harryt. Kellyvel táncol úgyis- mosolyogtam
- Hozzak valamit inni?
- Nem, köszi.
- Akarsz táncolni- kért fel. Kicsit hezitáltam, de gondoltam ”miért ne?”
- Persze- mosolyogva felálltunk, és mi is beálltunk. Harry furán nézett, de én egy nyugodt mosolyt villantottam neki.
Lassú szám jött.
Jim megfogta a derekamat, de én hátranyúltam és feljebb tettem.
- És hogy vagytok Harryvel? – kérdezte
- Nagyon szeretjük egymást.
- Azt gondoltam- mosolygott Jim.
Jim épp szemezett velem, de én próbáltam kerülni. Sajnos nem sikerült. Harry viszont odajött, és végre megmentett.
- Helló Jim!- köszöntötte- Elkérhetném kicsit a barátnőmet?- vigyorgott picit ittasan Harry
- Persze!- adott át Jim mosolyogva engem Harrynek. Harry megfogta a derekamat, és (Harry kicsit instabilan) elkezdtünk lassúzni.
- Ti mit csináltatok?- kérdezte
- Csak felkért táncolni. - mert tényleg ez volt...
- De nagyon szemeztetek...
- Én próbáltam kerülni a tekintetét, de hát...
- Nem sikerült- fejezte be helyettem
- Harry, esküszöm, hogy nem...
- Nicole- mosolyogott- Hiszek neked- majd megcsókolt.
Harry felkapott, és felvitt a egy szobába. Annyira örültem, és boldog voltam. És végre megint kicsit kettesben lehettünk...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése