2012. december 16., vasárnap

17. rész


Úgy gondoltuk Harryvel, hogy ma mindenképp szükségünk van egy kis kikapcsolódásra. 
Ezért úgy döntöttünk, hogy elmegyünk egyet wellnessezni. Harry eleinte óvakodott az ötlettől, de meggyőztem. Hehe.
- Mehetünk? Meg van mindened?- kérdeztem
- Igen! Na menjünk!
20 perc alatt ott is voltunk.
Hamar átöltöztünk, és én törölközőben, Harry pedig fürdőnadrágban ment be.
- Remélem azért a vízben leveszed a törölközőt...- vigyorgott Harry
- Igen.- óvatosan körbenéztem, és mindenki minket nézett. Volt pár fiatalabb lány is, aki persze Harry csupasz felsőtestét nézegette, én meg ott járkáltam törölközőben. Szóval gyorsan lekaptam magamról, és a vállamra terítettem.
Mikor beültünk az egyik medencébe egy kisebb lány csoport is bejött és Harry felé úsztak. Amikor odaértek vigyorogva beültek Harry másik oldalára (mázli, hogy nem toltak arrébb, mint egy selejtet).
- Szia Harry!- mondták fülig érő szájjal a bikinis lányok.
- Sziasztok.
- Csinálhatnék egy képet?- vigyorgott a mellette ülő lány
- Rendben. - vízálló fényképezőjük volt.
A lány még egy „puszilkodós” képet is csinált Harryvel. Sőt, bele is túrt a hajába, a többi lány pedig csak vihogott.
- Köszike!- dobott egy puszit (????) Harrynek, én meg ezen eléggé meglepődtem.
Harry ezután befészkelte magát mellém, és átkarolt.
- Nyugi, meg lehet szokni. Úgy wellnessezni, hogy mindig odajönnek hozzád, és folyamatosan bámulnak nekem már alap dolog. – mondta nyugodtan
Ezután elmentünk szaunázni, ahol ismét találkoztunk három lánnyal. Aztán pedig masszáson voltunk. A lány eléggé megnyomkodta Harry derekát. A férfi pedig az enyémet.
- Awh! Uhh! Ott, igen! Ahhh!- nyögte Harry miközben a lány rajta ült és masszírozta... Én ezt nem nagyon díjaztam.
- Jól esik?- kérdeztem nevetve
- Uhh, igen.  
Nem mintha nekem nem lett volna nagyon jó, csak folyamatosan a nőt figyeltem.
- Aztaaa!- nyújtózkodott egyet Harry, és a csontjai recsegtek-ropogtak. Én nevettem egyet, Harry pedig megcsókolt- Máskor te is masszírozhatsz!
Mikor hazaértünk mindenki ott volt.
- Na milyen volt?- kérdezte Enii
- Isteni- dőlt le Harry a kanapéra
- Akkor jó- mosolygott Enii
Egy idő után felmentünk, és megnéztük Harry egyik kedvenc filmjét, az Igazából szerelmet. 
Épp nagyban csókolóztunk amikor Louis kopogott be.
- Kész a vacsi!
- Louis, ezért megnyúzlak!- néztem "fenyegető" arccal Lou-ra
- Jó, de előbb egyetek. Enii főzött.
Kipattantam az ágyból, mert kíváncsi voltam Enii főztjére. 
- Hmm ez nagyon finom lett Édes- mondta Zayn.
- Édes?- kérdeztem vigyorogva
- Igen- vigyorgott Enii boldogan
- Wíí!!-ujjongtam- Amúgy a vacsi nagyon fincsi lett!
- Köszönöm
Ezután Enii sorban kapta a dicséreteket. 
Ismét felmentünk Harryvel és elvoltunk kettesben. 
Megint csak bekopogtak, és most Liam nyitott be.
- Liaaaam!!- gőzölt be most már Harry is.
- Bocsi!- nevetett- Nem akartok megnézni egy filmet?
- Mi most néztünk, de menjünk!- válaszoltam
Betettek valamit, ami nekem nem nagyon tetszett, de mindegy. Utána már meg sem próbáltunk felmenni, inkább lent röhögtünk. De így is nagyon király volt az este. 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése